(* Bölümde gerçekleştirilen Yüksek Lisans Tezlerinin Listesi)
OZAN ERTUĞRUL
2017
Bilgisayar ve internet teknolojilerinin görsel sanatlar eğitiminde destekleyici materyal olarak kullanılması Utilization of computer and online technologies as supportive materials in visual arts education
GHINA ALKAWI
2016
Mimarlık eğitiminde BIM tabanlı disiplinlerarası işbirliği önerisi A proposal of BIM-based multidisciplinary collaboration in architecture curriculum
ESRA İŞGÖR ŞİMŞEK
2015
Mobil ortamlarda kitlesel açık çevrimiçi derslerin (KAÇD) kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi Evaluation of massive open online courses' (MOOC) usability in mobile platforms
MİNE YILMAZ
2014
Sanat ve tasarım bağlamında elektronik oyunlarda prosedürel üretim Procedural generation for electronic games in the context of arts and design
SİBEL ALEMDAR
Müzelerde teknolojik etkileşimli sergileme yöntemleri: İstanbul Sağlık Müzesi için bir öneri Methods of interactive display technology in museum: A proposal for Istanbul Health Museum
ŞERAFETTİN TOLGA İNAM
2013
10-adım deneyiminde tasarım ve kullanılabilirlik ilişkisi: Akıllı tv'ler üzerinden bir araştırma Design and usability relation in 10-foot experience: A research based on smart televisions
BERRİN ATİKER
2012
İlköğretim öğrencilerine yönelik bilgisayar destekli öğretim yazılımları için ekran tasarımı ilkeleri Screen design principles of computer-aided instructional software for elementary school students
AHMET BERKAY TUNCAY
2011
İnternet sanatı: Formları ve ele alınan temalar Forms and thematics of internet art
ZEHRA CİNKAYA AVŞAROĞLU
İlköğretim 6. 7. 8. sınıfları fen ve teknoloji dersinde bilgisayar animasyonunun akademik başarıya etkisi The impact of the acedemical succes of computer animation for 6.7.8 grade science and technology class
GÖRKEM KINIK
2010
Çok katmanlı kısıtlı boltzmann makineleri ile sayısal görüntülerden sanatçı tanıma Recognizing artist from digital images by multilayered restricted boltzmann machines
ZİNNET YÜZSEVEN
Tarihi çevre korumasına yönelik bir karar destek sistemi önerisi A decision support system for the conservation of historical environments
OYA OKUMUŞ
Bilgisayar ortamında mimari mekanın sunumunda sinematografik anlatım dilinden faydalanılması Benefiting from cinematographic elements on the presentation of architectural space in computer media
SERKAN GENÇ
Alışveriş merkezleri için uygun yer seçiminde coğrafi bilgi sistemlerinin kullanılması: İstanbul örneği Suitable site selection for shopping malls in Istanbul by using geographical information systems
SALİHA DÖNMEZ
Gelecekçi bakış açısıyla endüstri ürünleri tasarımı ve bilgisay kavramı ile ilişkisi Industrial product design and compute concept relationship from the point of view of futurism
EMEL AKAY
2009
Bilgisayar ortamında keramik rekonstrüksiyonu: Konservasyona etkilerinin değerlendirilmesi Computer-based reconstruction of archaeological pottery: Assesments for conservation
ÖZGÜR EREN
Bilgisayar oyunlarında dramatik yapı: Alternatif yaklaşımlar
BİLAL EREN
Biyometrik teknolojilerin etkili tasarlanması ve uygulanmasında yeni bir öneri: Multimodel teknoloji Biyometrik teknolojilerin etkili tasarlanmasi ve uygulanmasinda yeni bir öneri: Multimodel teknoloji
KEMAL ŞAHİN
Etkileşim tasarımı destekli e-öğrenme ders içeriği geliştirme Development of interaction design supported e-learning courseware
SALİH AKKEMİK
Sayısal oyunlarda etkileşim tasarımının rolü The role of interaction in digital games
SERTAÇ KARSAN
2008
Sayısal görüntü ve sayısal görüntü işlemenin tasarıma etkisi The effect of digital image and digital image processing in design
SİMGE BARDAK
2007
İç mimarlık eğitiminde bilgisayar destekli tasarımın yeri ve sorunları Position and problems concerning computer-aided design within education on interior architecture