Tarih

Kategori

Arşiv

TEMİZLİK GÖREVLİSİ BELGE TESLİM EVRAKLARI

Noter kurası sonucu yedek listede yer alan adayların 24-25-26 Mayıs 2021 tarihlerinde aşağıdaki belgeleri Fındıklı Merkez Binadaki Personel Daire Başkanlığı'na teslim etmesi gerekmektedir.

 

1. Kimlik Kartı / Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

2. İkametgah (E-devlet üzerinden yeni tarihli alınabilir.)

3. Askerlik Durum Belgesi (E-devlet üzerinden yeni tarihli alınabilir)

4. SGK Hizmet Dökümü (E-devlet üzerinden yeni tarihli alınabilir)

5. Adli Sicil Kaydı (E-devlet üzerinden yeni tarihli alınabilir)

6. Diploma fotokopisi (aslı ile birlikte)

7. (2) Fotoğraf

8. Öncelikli Statüde başvuranların Terörle Mücadelede Başarı Belgesi fotokopisi (aslı ile birlikte)

9. Mülakatta başarılı olan ve göreve başlamaya hak kazanan adaylardan göreve başlamadan önce tam teşekküllü devlet hastanesinden heyet raporu istenecektir.


← geri dön